sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Kaikenlaista


 Sain tänään aika paljon aikaan :)Maalasin olohuoneen lattian.siitä tuli aika kivannäköinen, vaikka itse sanonkin :D
 Maalasin ikkunan reunan, tämä oli vähän niinku testi, ja se läpäisi !
 Savupiipun maalasin myöskin ja olen saanut kattoakin aikaseksi :)

Hauskaa alku kevättä :)
Sitten ihana pirtinpöytä penkkeineen . Olen suunitellut pelkästään pöydän jalan, muun on isini tehnyt . Mutta  minä kuitenkin maalasin sen :D Ne ovat ihanat . Alemmassa kuvassa näkyy kuinka tarkasti hän on viilannut tuon pienen osan tuossa sivussa:) Kiitos tästä ruokapöytä kalustosta, se oli tarpeen! :)

2 kommenttia:

  1. Siisti toi pirttipöytä, ja lattia! WP rulliksen päällä :D

    VastaaPoista
  2. Kiitti! :) Joo, huomasin itekki ku kuvat oli ladannu :) olin siirtäny sen sillon autotallissa siihen ku sitä oli helpompi liikuttaa, se on mun veljen skeittilauta :D :D

    VastaaPoista