sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Ihana paketti :)




 Teimme Kian kanssa swapin, jossa saimme itse päättää noin 3 asiaa mitä toinen tekisi toiselle :)Itse halusin hyllyn,vihanneksi/ruokia ja kylpyammeen.Hain paketin eilen postista ja tälläisiä niistä tuli.Ihania,kiiitos kovasti Kia :)<3 kanssasi on aina ihana tedä swappeja :) 
I did a swap with Kia where we gpt tp choose what 3 things the other would make for you.Yeah, kind of hard to explain...:D I asked for a shelf,a bathtub and some food/vegetables.Yesterday I went to get the packet from the mail.Thanks Kia!These were awesome!


I've also been workind on this shelf for Green Rose's kitchen :)It's not quite ready yet :D
Olen myös värkkäillyt tälläsitä hyllykkyöä keittiöön.Se ei ole ihan vielä valmis :D

And remember!You still have time to become a part of my giveaway :) There' a link on the side of my blog ;D

JA muistakaa että vielö on aikaa osallistua arvontaani :D Linkki on blogini sivu osassa :)

3 kommenttia: