lauantai 28. tammikuuta 2012

The volkswagen Beetle!


Tänään, kun kävimme kaupassa, bongasin tämän ja rakastuin oitis!Se oli vielä puoleen hintaakin!Olen aina halunnut itselleni vaaleanvihreän kupla volkkarin ja nyt minulla on se!Tosin mini koossa ja tämä on turkoosi.(Valo vääristää väriä aika hurjasti)Taidan maalata sen vihreäksi tässä joku päivä :)
Tämä menee Greenin tulevaan autotalliin.
Today I  bought this.I saw it in the store and fell in love right away! I've also wanted a green Beetle and now I got it.Execpt that it's turqoise(the light changes the real color)and in mini size.I think it's still cute and I'll probably paint it green.This will go to Green Roses garage :)

12 kommenttia:

  1. Onnea uudelle autolle! Se on tosi hieno.
    Mistäs löysit?)
    Minä olen tänään hankkinut samaa tyyliä olevan vaalenpunaisen polkupyörän! :D
    T.piikko

    VastaaPoista
  2. Näyttää tosi symppikseltä :) Sopivasti "kulunutkin".

    VastaaPoista
  3. Seguro que conseguiras un fantastico taller, ese coche quedara genial en el.
    besitos ascension

    VastaaPoista
  4. Auton löysin K-raudasta vai oliko rautiasta? :D ei noita kaikkia rautakauppoja aina muista :D Kiitos ihanista kommenteistanne :)

    Thanks for your great comments :)

    VastaaPoista
  5. So cute! As the saying goes, "If you can't have it big, make it mini!" What a great find! :-) Jennifer

    VastaaPoista
  6. Heippa! Kiitoksia paljon kun aijemmassa postauksessasi olit valinnut mukaan myös minun blogini. Tahtoisin myös ilmoitella, että käyttäjälleni murtaduttiin ja minulla on hiukan ongelmia sen kanssa. Vaihdoin blogini nimeä ja osoitetta. Jos et pääse sinne jostain syystä lukia jutun kautta niin osoite on: nukkistelua.blogspot.com
    :)

    VastaaPoista
  7. Ihana! Itse olen ihan heikkona kuplavolkkareihin...♥
    Kiva blogi sinulla muuten! :)

    VastaaPoista